Swon-klanten en -vrijwilligers schitteren in abri-campagne

 

Vanaf Klant Maaltijddienstdinsdag 22 november 2016 hangen in de hele stad een week lang vijftig Swon-affiches bij bushaltes in Nijmegen. Met deze jubileumcampagne (Swon bestaat 50 jaar) laat Swon zien dat met een beetje hulp de klant het zelf kan en langer thuis wonen beter mogelijk wordt.

Selfies
Op de affiches staat steeds een klant die gebruik maakt van een Swon-dienst, waar mogelijk samen met een vrijwilliger. Door het gebruik van selfies Kant Klus Servicebenadrukken we de zelfredzaamheid. In totaal zijn er vier verschillende posters gemaakt: vier met als slogan ‘Met een beetje hulp kan ik het zelf’ (maaltijden, personenalarmering en Klus Service) en één met als slogan ‘Een gedeelde dag is een goede dag’ (dagbesteding).

Samenwerking
Afzenders van de campagne: ‘powered by Swon & NIM’. De URL ‘langerthuisnijmegen.nl’ die op de affiches wordt vermeld verwKlant Dagbestedingijst voorlopig naar deze pagina op de Swon-site, vooruitlopend op de samenwerking met NIM.
De affiches zijn de eerste gezamenlijke communicatie-uiting van Swon waarin we de verbinding met NIM al een belangrijke plek geven. We laten zien dat we samen gaan, maar ook dat ouderenwerk in de samenwerking een belangrijke plek blijft houden.
Naar de website van NIM.

 

Klant Persoenenalarmering

Klik op de plaatjes voor een vergrote weergave van de abri-posters,
en klik daarna door naar meer informatie over deze dienst.